Bez obzira na razvoj tehnologije koja je unaprijedila tehniku izgradnje mostova, moramo pomenuti i još jedan most koji je izgrađen po „tradicionalnom“ principu gradnje, a to je Stari most u Mojkovcu. Ovaj stari kameni most na Tari izgrađen je za vrijeme Kraljevine Jugoslavije i pušten u saobraćaj 1934. godine, nakon završetka dionice makadamskog puta Mojkovac – Kolašin. Po kazivanju mještana most su izgradili majstori i kamenoresci iz Dalmacije, koji su „jedini znali da rade sa kamenom.“
Projektant ovoga mosta je inžinjer Jevgenije Lebedinski, a izvođač radova građevinsko preduzeće iz Slovenije. Tadašnja Zetska banovina finansirala je gradnju mosta sa 1.300.000 dinara. Po Radoviću, ovaj lijepi most koji povezuje Polja i Podbišće sa Mojkovcem, izgrađen je na kamenitom terenu koji je omogućio jednu masivnu lučnu konstrukciju. Stubovi mosta su oslonjeni na okolne stijene, što mu daje stabilnost. Unutrašnji zidovi mosta su rađeni od sitnog, lomljenog kamena u malteru, a spoljašnji od fino tesanog kamena.
Kao strateški važna raskrsnica, koja je povezivala gradove Kolašin i Mojkovac, most su, tokom žestokih borbi sa njemcima, srušili Partizani 8. decembra 1944. godine iz vojno-strateških razloga. Nakon rata na mjestu starog mosta dugo je stajao drveni most, a 1950. godine obnovljen je po uzoru na prvobitni kameni most kada mu je vraćen originalni izgled. Pored ovoga mosta je 1981. godine izgrađen novi, armirano-betonski most sa lučnom konstrukcijom, pa se saobraćaj od Mojkovca račva u dva pravca, jedan ide starim mostom ka Žabljaku, a drugi novim mostom ka Kolašinu i primorju.
Izvori: